Det här är slutet på resan och början på en ny.

HEJ!

Jag lever, bara så att ni vet. Livet rullar väl på som vanligt, och allt går som vanligt lite upp och lite ner. Just nu går det nog lite upp tror jag. hehe. Känner mig helt död efter att ha sprungit en halvmil, men det känns skönt! Känner att mitt mål just nu får bli att klara den rundan utan några problem alls! Och sen får jag väl satsa på att springa två varv! ehe, ja, eller?
Jobbet på ALV känns super! Suger dock att gå upp tidigt och jag vill bara dö varje morgon, men när man väl tagit sig dit, ja då är det hur kul som helst! Eller ja, nästan. Vet väl roligare saker om man säger så. Hur som helst. Var leldig i helgen, hela två dagar! Så sjuuuuukt skönt! Jag och pojkvännen spenderade den helgen med en liten grillkväll, några timmar på ALV (vart ska man annars hålla hus när man är ledig?;) ) och nere vid sjön! Helt underbart om jag får säga det själv.

Nu tänkte jag faktiskt dra igång någon film att somna till, trots att klockan bara är halv åtta.. Men det är ju så himla skönt att somna tidigt!
Tänkte bara bjuda på några bilder först :) typ två. kul ju.




Såhär kan det gå när man är riktigt dålig på att sikta med kameran.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0