I love the feeling when we lift of, watching the world so small below.

Har en så otroligt tråkig kväll att jag dör! Verkligen dööööööööööör. Jag har absolut inget liv. Det jag gör när jag kommer hem från jobbet är ser på tv, äter, ser på tv/sover, springer ett varv, duschar, sitter vid datorn/ingenting, sover. I exakt den ordningen! Och då måste jag också påpeka att när jag gjort allt det där och ska sova är klockan sisodär nio, ibland åtta. kul! KUUUL! Idag hade jag hellre varit på Hultsfredsfestivalen.. Eller nästan ännu hellre hos Maja och snurrat runt lite. Men istället ligge rjag här i min roliga säng och skriver ett så himla roligt inlägg. Så, nu är det sagt. 
Den här dagen har bara rusat förbi! Och jag hoppas innerligt att morgondagen gör det med, så att man får lite leldigt. Fast det får man väl inte riktigt, för då drar vi iväg till Göteborg för att gå på Liseberg och shoppa! Känns ganska så underbart när man inte köpt något på jag vet inte hur länge! Känns som att det kommer bli en skitbra dag ihop med skitbra människor! :)

Längtar ihjäl mig till lite värme, sol och bad just nu! Vart är sommaren hallå? Skulle ju inte tacka nej till en resa till Alanya just nu! Och skulle gärna dra med mig en Amanda så att det ska bli minst lika bra som förra gången!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0