Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.

Heej!

Det är nu tredje och sista dagen här på Siesta!, och jag är sliten och vill bara hem. Men ja, man ska väl inte klaga antar jag. Struntade totalt i att gå upp vid åtta och äta frukost idag, utan sov till halv elva istället och tog en "dusch" i handfatet. Bara att få rent hår gjorde den här dagen mycket bättre.
Idag tänkte jag faktiskt inte göra allt för mycket. Ska väl se Daniel Adams-Ray lite senare, och filma något band som jag faktiskt inte vet vad de heter. Sen sak jag äta langos också, för det är ett måste.

Hur som helst. Gårdagen var riktigt jävla bra. The Sounds var helt galet och Håkan var så fin att jag grät. Började sakna min pojkvän ännu mer också. Tur att jag får sova brevid honom i natt då. Kunde faktiskt inte haft en mycket bättre kväll igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0