Gårdakvarnar och skit.

Det här var då inte igår.
Känner mig inte "bloggvänlig" längre.. Eller nåt i den stilen, haha. Händer inte allt för mycket om dagarna faktiskt.. Börjar jobba på måndag. Känns väl bra, antar jag. Undrar bara vart den där sommarvärmen är nu när jag har sommarlov? Tur att man är utomhus när man jobbar i alla fall, om nu det skulle bli varmt någon gång.
Annars då? Jo, den här dagen är en skitdag, faktiskt. Hatar allt. Ångrar allt och lite till. Allt jag gjort och inte gjort. Ungefär. Skit på det. Orkar inte vara såhär. Först mår jag dåligt, sen mår jag mer dåligt just för att jag mår dåligt, och sen har jag ångest och mår dåligt igen. Sen till sist så bryr jag mig inte. Vet faktiskt inte vad som är värst. Att man bryr sig så jävla mycket om allting, eller att man inte bryr sig ett skit. Orkar liksom inte.
Aja, tänkte att det här ska bli mitt sista negativa inlägg,eller nåt. Vill ju inte skriva sånt här egentligen, men ändå så är det det enda jag kan skriva. Finns inga andra ord som funkar. haha. Förlåt nu slutar jag.
Ska lyssna på håkan istället, och mysa med världens bästa ovh tjockaste katt! (som för tillfället inte var så mysig. tack för den..)

Hörs och sånt!


Kommentarer
Alma

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 21:40:08
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0