jag måste varit nån annan innan jag kände dig.

Hej!

Ligger och lyssnar på Melissa Horn och sörjer att jag är världens tråkigaste människa. Varför har inte jag sommarlov nu? Varför är inte jag på party och har kul? Varför ligger jag bara hemma i min jävla säng och glor?
I morgon är det i alla fall skolavslutning, och jag antar att vi har svaret där. Känner inte för att vara uppe halva natten för att sedan gå upp vid fem och sen vara sliten/bakis på skolavslutningen. Känns inte så himla praty faktiskt. Så, jag sparar på party-krafterna tills på fredag! För då jäklar, då ska jag ha kul. Det har jag bestämt.
Godnatt med er. Nu ska jag krypa tätt intill min kärlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0