Packning pågår

HEJ ALLA FINA!

Känner mig lite sådär löjligt lycklig just nu! Känner att morgon dagen kommer bli så otroligt bra nu, och kommer vara skitbra ungefär två dagar framåt. Är så hilma glad att vi får chansen att göra något sånt här.
Jaja, hur som helst så packar jag förfullt nu inför Sietsa! i morgon. Kommer ha med mig hela garderoben plus lite till. men men, bättre för mycket kläder än för lite! så det så.
Nej, får faktiskt sätta fart om jag ska hinna packa klart, städa, grilla, fiska, gå ut och gå, och mysa sista kvällen ihop med pojkvännen.

Här har ni i alla fall en liten länk om jag glömmer att slänga upp den sen: GyroatSiesta.se Där kan ni läsa massor utav artistintervjuer, reportage, konsertrecensioner och så lite till! Allting gjort utav oss elever då såklart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0