work work

Hallå!

Ligger helt utdöd i sängen efter första dagen på jobbet. Dagen har bara rusat förbi, vilket känns skönt. Måste säga att jag har ett riktigt bra och roligt jobb, bara för att skryta lite. Nästan så att man längtar tills i morgon! (det kommer jag ångra att jag sagt i morgon när klockan ringer vid fem.) Så nu är jagt som sagt helt död! Näst intill i alla fall. Funderar på att ta en sprngrunda men satan vad trött jag är, och satan vad ont i fötterna jag har efter att ha gått hela dagen i ett par skor som är som inga skor alls, kan lika gära gå barfota! Så tänkte att det kanske blir lite tv, lite situps och sånt där och sen somna tidigt och springa i morgon när jag fått mig ett par ordentliga skor att gå omkring i.. Låter ganska bra.
Annars så saknar jag min pojkvän redan. Lämnade honom i morse och nu ses vi inte förens på fredag. Jobbigt det där ;) Men jag överlever väl. Hoppas jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0