Rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum

Tjaaaa!
Står och lagar lite käk. Spaghetti och köttfärsås! (typ det enda jag kan laga..) Ska bli ganska gott om ni undrar. Har förmodligen ätit upp all spaghetti innan det är klart.. Nästan färdig spaghetti med massa salt på är det bästa som finns! hehe. (Hoppas att jag stavat spaghetti rätt nu, i och med att jag skrivit det hur många gånger som helst på ca tre meningar... skulle bli lite pinsamt annars kanske.) Spaghetti. SpagHETTI!
Hur som helst så fick vi sluta tidigare idag också. LIVING THE DREAM, eller nåt sånt. Tänkte försöka plugga lite idag istället eftersom jag var för trött för att göra det igår. Och sen, sen ska vi köra ett fett träningspass!
Yes, idag bjuder jag på massa bilder på mig själv. Hurra! tänker ni. Kände såhär va att jag måste fylla ut lite. Överst ser ni dagens sallad. Svartvit och tråkig. Ser godare ut irl. Nu tänkte jag äta min utsökta mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0