ur mitt huvud.

Kört ett hårt träningspass och det feels fet gooooooood. Lyssnar på Bruno Mars för att han gör mig gald. Tänker på Erik för att han gör mig glad. Äter äpple och dricker nyponspoppa för att det är otroligt gott! (faktiskt) och för att det var det nyttigaste ätbara som jag fann här hemma.
Känner att jag samlat på mig lite krafter för att klara av skolan i morgon, och hoppas på att den superkraften finns kvar i morgon. Troligen inte. Men det gör väl.
Har insett att jag faktiskt kan vara den fattigaste jag känner. Men köppte ett par leggings idag. Som jag inte behöver över huvudtaget. Fick lite ångest, men älskar dom lite, och ska bara ha dom hemma för att dom inte är det snyggaste jag sett, men dom är fet sköna! Köpte dom på netto dessutom. haha. Får mig att känna mig ännu fattigare. Så just därför så får jag fortsätta jobba på mitt skitjobb med skitlön bara för att få några extra hundra i månaden. Och så att jag någon gång kan ta mig till Gamleby och hälsa på massa underbara människor som jag knappt träffar längre. Frågan är när det ska bli. Denna månad helst tack.

Hur som helst. Nu är det Big Brother som gäller! Missade gårdagens avsnitt.. Hörde att det skulle va kul.

En random bild på en mor och en dotter. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0