Coconut tree

Känner mig riktigt jävla trött/förbannad/död idag. Mest för att mitt hår ät dumt och vägrar göra som jag vill, sånt förstör en hel dag. haha. Känner mig lagom töntig när jag sitter och surar för nåt sånt. aja. Idag tänkte jag gå in och klaga på mitt föredetta jobb, eftersom jag fortfarande inte fått hela min lön. Helt sjukt. Jävla idioter. Det gör mig ännu mer förbannad. Orkar inte gå dit en gång till och säga att jag vill ha min lön, det är väl ganska självklart? 

Nej, nu måste jag plugga. Jätte jätte jättekul ska det bli. Fast nej.


Kommentarer
Maja

samma här, trött, less och allt på en och samma gång.

2011-05-25 @ 09:17:52
URL: http://mcaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0