Looking smart.

wiiihooo! Nu leker livet igen. Eller det har det i alla fall gjort sedan klockan åtta nånting. Har fin fina planer på att åka till huvudstaden på lördag/fredag natt (om vädret tillåter) och där blir det grönan all day long! Och så gör vi väl staden en snabbis också. Synd bara att jag inte har några pengar alls, men det kanske går att ordna. Nu anländer pojkvännen snart hit, vilket faktiskt gjorde min kväll ihop med att jag fick tillbaka massa rättade engelska uppgifter med bra betyg, vilket gör mig överlycklig eftersom jag är så dålig på engelska. haha, låter som en wedig plugghäst. Men det är väl tillåtet. Jag har ju mina smart-brills on! Ser fett nördig/smart ut i mina glasögon.

Man kan väl säga så att jag inte fått på mig nåt särskilt snyggt face idag, men ja, det bjuder jag väl på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0