Sitter på toan.

JA! Sitter på toan fast på locket medans Amanda duschar. Sjunger högt och fint tillsammans med Lars Winenrbäck. Underbart. Har tillbringat större delen av kvällen på ICA, där vi gick runt och letade efter något vi var sugna på en fredagskväll som denna, och det slutade med saftsoppa. En liten jäkla saftsoppa. Kändes ganska ovärt eftersom det började spöregna när vi lagom kommit hemifrån. Fast ja, nu när jag tänker efter så ska det bli jäkligt gott.
Idag har vi dansat Aferikansk dans i skolan också! Och jag lovar er att jag aldrig i hela mitt liv har svettats så mycket som jag gjorde idag, och SATAN vad kul det var. Hörde att det fanns någon liknande dans här i närheten så funderar faktiskt på att börja. Man lär ju sig att skaka på fläsket iaf!

aja, Amanda har på sig sina super duper trosor om ni ville veta, och nu ska vi dricka saftsoppa och kolla på Gossip Girl i den bästa bäddsoffan som finns!

Godnatt vet jag.


Tycker om alla random bilder jag lägger upp. Här är i alla fall jag ifrån vår lilla tripp till Stockholm. Var så goda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0