Haircut

God morgon! Har precis vaknat till och ligger och njuter av en ledig dag. Har inga lektioner idag och det är AWESOME! Behövde nog sova ut lite efter en helg utan sömn.
Idag ska jag i alla fall börja med att se klart Big Brother, och sen ska jag ätaaaaaa. Och sen, sen ska jag städa och plugga och göra allt sånt där tråkigt. Känns ju kul.

Klippte håret på Erik igår. hahaha, ganska kul. Om det är fult så var det såklart inte jag som gjorde det!! Och min idé efteråt var att "äsch, vi rakar av det" men det ville ju inte han såklart. Fast, det blev ju helt okej för att vara gjort av mig, det måste jag säga. Ska nog satsa på att bli frisör. hehehe. Eller, näe.


Innan var han jäääätte långhårig. Nästan i alla fall. Nu ser han lite annorlunda ut. Dålig bild, jag vet. Men det var meningen. Tyckte det var bättre så :)


Kommentarer
Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 19:33:50
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0