You're the storm that I believe in.

Känner mig helt blåst efter att ha gått från bussen och hem.. Kom knappt hem heller, om man säger så. SATAN vad det blåser.
Känns trevligt att jag uppdaterar er om hur arg jag är och hur vädret ser ut just nu.. Men jag har inte så mycket annat att dela med mig av faktiskt. Skulle kunna säga att det är Siesta! om ungefär en vecka! WOHO! känns skitkul. Och för er som inte vet så åker vi iväg dit med skolan för att filma/fotografera/intervjua artister samt göra reportage.

Jahapp, nu ska jag återigen plugga. Känns sådär.

Ni får en gammal bild från en liten tripp till Linköping. Erik tyckte jag var aaaaaaaaaaaas tråkig, men jag ansåg att jag var smart som hittade en så bra lösning på "vart ska jag sätta fast headsetet"-problemet!


Kommentarer
majsssss

hahahah du är så jävla awesome <3

2011-05-26 @ 23:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0