Angående förra inlägget

Så är första bilden på mitt knä som såg värre ut än vad det gör på bilden.. Så såg det i alla fall ut efter förra helgens festligheter, så att säga. "vad hände?" skulle jag vilja säga, men nu gör jag inte det eftersom jag aldrig dricker så mycket att jag får lite minnesluckor här och där(det är faktiskt sant.. Eller det var sant fram tills förra helgen då.. Något gick snett. Jag är inte den som är den)
Hade ju kunnat skriva det här i samma inlägg som det förra, men ville ha det under bilderna och det hick tydligen inte, så då blev jag arg.
Sen är typ den andra bilden från idag om jag minns rätt, och den tredje något som Erik ritat.

Nu tänker jag sova, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0