Männsikor ramlar hårt, precis som du - och jag.

Heeeeeeej!

Jag är fortfarande sjuk som ett as, men var ändå i Linköping idag och shoppade lite. Bara lite. Synd dock, för ville shoppa mycket, men så går det när man är fattig och har en mamma som vill hem samma stund som man kommer dit, och en pojkvän som inte tycker om att gå i affärer som gina tricot och allt vad det nu heter. Han gillar inte att gå i några affärer alls nästan, om man ska vara petig. Lyckades dock luar på honom en vinterjacka, och vipps så blev han ÄNNU snyggare. hehe, jag är bra.
Hur som helst, så fick jag med nästan med mig det som jag skulle ha med mig hem. En halsduk(för att jag vill ha en STOR skön stickad halsduk. även om jag har typ fem andra halsdukar..) ett par jeans(som skulle varit svarta, men det blev ett par vanliga..) trosor(ja, det behövdes!) och lite sminkprylar, och det behövdes väl det också antar jag. Och en fars dag present förståss!
Annars så har jag blivit med tv-bänk, tv och mobiltelefon på senaste tiden. Vad händer?

Nu tänkte jag ska mig ett Wordfeud-konto, bara för att jag kan! Har dock suttit funderat på ett användarnamn sen klockan fyra ungefär, och inte kommit på något än..
Och nej, äger inga roliga bilder. Eller ja, jag skulle kunna göra, men jag orkaaaar inteee. Kanske kommer något sen. Det märks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0