önskelista.

1. Körkort.
2. En dag på ALV/Höstmarknaden.
3. Ruskigt snygga, lång och vältränade ben. Eller ja, inte världens muskelberg men lite sådär lagom. Hur gör man?
4. En utlandsresaa + en brun kropp.
5. Ett par nya jeans.
6. Tatuering.

Inga konstigheter alls. 
På tal om körkort så bokades allt fram till uppkörningen i tisdags, och jag fick nyss ett sms från tarfikskolan att teoriprovet och körprovet är inbokat. Känns underbart, faktiskt. Bättre sent än aldrig liksom.
JA, igår köpte jag en tv bänk också. Fin och vit. Har ingen bild men tänkte bara att ni ville veta.

Här har vi en gammal bild bara sådär för att det är kul. Här var jag brunett, vilket jag egentligen hade velat vara nu också. Hur som helst. Men det är inte därför jag la upp den här, utan för att det ser ut som om jag står och ja, gör någonting i mellan benen. Åh, hahahha. varför?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0