This could really be a good life, a good good life.

Hej!

Höstlovet är slut och sådär, men jag är fortfarande hemma.. Sjuk dock. Det är sådär. Fast jag hade kunnat gå till skolan, men jag oooorka inteee! Inte med huvudvärk, ont i halsen, lysande och snorande och en febrig känsla, nej tack! Hur som helst så tänker jag gå i morgon.. Får ångest av att bara sitta hemma och glo, utan att gör nåt vettigt. Fast jag har ju faktiskt pluggat lite, och jag missar ju inget precis eftersom vi bara sitter i skolan och jobbar igen allt vi inte är klara med medans alla andra lyckliga är ute på praktik. Åh, så värdelöst. Hur svårt ska det vara att hitta en praktikplats egentligen???!?!? Blir så arg. Men jag får väl skylla mig själv, som inte letat ordentligt. Svårt iof när man är fattig och inte har boende överallt, eller typ ingenstans.. Hur som helst, satsar på körkortet istället! Hade körlektion igår och den gick super! Fick plocka bort en lektion eftersom jag inte behöver mer än två till, och därmed unnade jag mig en tidning igår, eftersom jag sparade 640 kr! lycka.

Nu tänkte jag försöka slänga ihop något ätbart innan jag förmodligen gör lite webbdesign innan jag hoppar in i duschen. Kul att veta.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0