thoughts.

Ibland saknar jag att sitta och blogga typ tre gånger om dagen och bara sitta och skriva massa skit. Vad som helst liksom. Men just nu hatar jag bloggen, mest hur den ser ut. Och jag har blivit så otroligt lat och gör aldrig någonting känns det som, och på nåt sätt känns det inte som att jag har tid att göra något heller. Men får ta en dag i taget och sakta men säkert börja plugga om dagarna när jag kommer hem, annars vet jag någon som kommer ligga efter. Förr hade jag ju inget annat för mig. HA, vilket liv. Men då orkade jag ju i alla fall. Och när jag börjar orka det så kanske jag också orkar göra om bloggen, vem vet. När man kommer igång med webbdesignen och så där.

Hur som helst. Dagarna, eller ja, veckorna utan praktik rullar på. Känner mig helt värdelös när jag inte har någon praktik men jag får helt enkelt skylla mig själv. Ville hellre satsa på att ta körkort. Och om man ska hitta en rolig/bra och givande praktik så känns det som att det är Stockholm eller någon annan storstad som gäller, och då gäller det också att ha kontakter. Men även att jag har lite släktingar här och var(som jag absolut inte känner, för att jag har för stor släkt) så skulle jag aldrig överleva helt själv i Stockholm, där jag varken hittar eller känner någon, och vara på en praktikplats och bara känna sig i vägen och aldrig veta om man gör rätt eller fel. Jag är sån. Jag hatar det.
Aja, tur att det är helt okej att bygga TV studio i skolan och såna saker då. Älskar min skola, helt enkelt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0