We found love in a hopeless place

God morgon!

Idag är en sån där bra dag då man är ledig! Känns helt jäkla underbart faktiskt. Fy för att sitta i skolan nu.. Istället ligger jag i sängen, och njuter av att jag ligger i sängen, och så lyssnar jag på musik. Tänkte ligga här en stund till bara för att jag inte orkar göra så mycket annat, sen försöka träna lite, vilket egentligen innebär lite situps. Så mycket orkar jag idag. Har ingen lust att gå ut alls, så därmed tänker inte jag sätta på mig springskorna idag. ha! Skulle nog behövas dock, men orkaaaaaaaaaa. Hur som helst. Sen hoppar jag in i en dusch, tar det lugnt ett tag till, tar en sväng till stallet, vilket borde vara innan jag hoppar in i duschen? aja. Tar en sväng ut med mor och bilen för att övningsköra och sedan tåget till Hultsfred, vidare till Angelica, lite(väldigt väldigt lite) vin och tjejsnack, innan vi går iväg till Metropol och Rookie festivalen för att jobba lite. Kommer säker bli stressigt, jobbigt, svettigt, men oj så kul! Filma lite, agera bildproducent, bildmixer eller vad som! Kommer bli bra.

Sen är det höstlov och massa kul på schemat. Eller ja, på lördag blir det party och resten av veckan satsar vi på att spendera så mycket tid på ALV och höstmarknaden som möjligt! åh herre vad jag saknar det där stället ibland.
Så igår var jag och mina fina klasskamrater iväg och käkade lite thaimat och hade det trevligt, som ett litet avslut innan höstlovet och praktiken som är fem veckor efter det. Åh, ni är så himla bra! Gud vad jag tycker om er.

Hur som helst. Dags att sätta fart med tränandet. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0