Cheer up.

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGG! Blir så jävla förbannad på den där skit trafikskolan i Hultsfred. Bra att man för det första när man skrivit in sig inte får några uppgifter till datorn så att man kan sätta sig och göra teorin. Bra att det sedan går att få tag i någon som kan fixa de uppgifterna, och ännu bättre att han har tid när man väl fått tag på honom. Bra att man sedan får uppgifterna efter hundra år, men inte kan gå dit ändå, för att man har inte blitiv inskriven i systemet, och allra bäst är det ju när ingen dator funkar när man äntligen kommit dit. Bra att dom skulle bli lagade till dagen efter och verkligen skitbra att dom fortfrande är trasiga, sådär en vecka senare.
Så, nu känns det bättre. Ska härmed skriva in mig i Vimmerby. Tack och hej.
Annars så känns det som fredag idag.. Det är ju torsdag så det är inte så himla stor skillnad. Ska bara inte fredagsmysa, utan plugga istället. Låter apkul. Eller inte alls. Frågan är bara om jag ska plugga matte, litteraturhistoria, eller kökort?

Aja. Något som får mig att skratta, även att jag är så arg och sur och allt, är det här(ni måste se till slutet, ok?), och det här. hahhaha, tack Sofie.
Bara för att det är kul med bilder får ni en från Göteborg. Erik ser ut som en pedofil.. som tagit både det ena och det andra.


Kommentarer
Poffie! :*

Hahahah going to the store...... <3

2011-09-22 @ 22:15:42
URL: http://verklighetsutflykt.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0