Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar

Sitter här för kanske femhundraelfte gången nu på några dagar och skriver. Tänker alltid ut lite omedvetet vad jag ska skriva, tills jag faktiskt inser att jag sitter och tänker på vad jag ska skriva här, och sen skriver jag, och sen suddar jag ut de rader jag fått ihop och stänger ner. Allt låter ändå så fel hur jag än skriver. Har blivit rädd för att dela med mig om saker, vågar inte berätta saker om mig själv längre, är rädd för vad andra ska tycka. Nu låter det som att jag är sådär nere och konstig, men nej. Så är det faktiskt inte alls. Känner mig precis som vanligt idag!
Har en skön ledig fredag, som jag tänkte tillbringa ihop med min dator och lite plugg. Känns sådär. Har en fet engelska redovisning på onsdag som jag måste försöka få klar idag, plus, att vi har börjat med litteraturhistoria på svenskan. Alltså, varför? Vem bryr sig om sånt? Sen har jag lite psykologi, matte och körskolegrejer att ta tag i. Känns också sådär.
Hur som helst, nu spelar vi lite Kapten Röd så blir det nog bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0