No one's gonna love you more than I do.

Lyssnar på Band of Horses och njuter lite grann av att det är fredag trots attt det känns som att det vore en helt annan dag. Typ tisdag. Sitter i skolan, väntar på Erik, pluggar och önskar att litteraturhistoria inte fanns just nu. Sen önskar jag att han den där på kösrkolan hade varit där idag så att jag bara kunde bli av med det här. men nej, självklart inte. Var helst låst. aja. Funderar därmed att spela något istället för att plugga i sisodär en och en halv timme. ORKAR INTE! så det så.
Ikväll åker vi iväg och badar bastu. Det tycker jag är bra. Och i morgon vill jag sova länge, gå på alv en stund och sen typ vara-hemma-och-göra-ingenting-kväll med film och godis och sånt. Låter bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0