Dom 999 saker jag aldrig skulle göra Dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort.

Evigheter sen jag ens orkarde tänka på bloggen, eller ja två veckor ungefär. Tror att det mest beror på att den är så ful att jag dör. Fast egentligen beror det väl på att jag inte orkar. hehe.
Tänkte mest bara slänga upp några bilder från Instagram, och säga att påsklovet har varit fint och väldigt behövligt. Nu vankas nationella prov i skolan och allt känns ganska jobbigt, men vafan. Jag överlever väl. Sen är det ju alla andra projekt som är/drar igång i skolan, och jag känner mig stressad som en ko, men det överlever jag väl också. Känner mig ganska glad och positiv just för tillfället också, och har nog mått rätt så bra den senaste tiden. Känner att jag hittat mig själv, och gud vad underbart det är med människor som man kan umgås med och man inte behöver göra sig till. Tänker inte skämmas för att vara mig själv längre! Åh gud vad djup jag är. 
Träningsvärk i benen/röven idag så att jag går som en pingvin ungefär, så har varit gött med en riktig slapp-dag idag måste jag erkänna. Och nu är det Grey's Anatomy! ÄLSKADE ONSDAG! Livet idag ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0