orkaaaaaaaaaaaaaa.

Fredag och ledigt. Eller ja, "hemuppgifter" så att säga. Den ena innebär att jag ska hitta musik till våran kortfilm vi gör i skolan. Det går åt helvete kan jag ju lova. Här ägnat större delen av den här dagen åt det och tänker faktiskt ge upp nu. Skit också, blir så arg. Annars då? Jo, skolan dödar mig. Så sjukkkkkkt mycket nu, så stressad som ett as mest hela tiden. Sen har jag 70 saker att göra här hemma.. mitt rum är ett kaos, och då ska vi inte tala om badrummet. Behöverstäda.nu. Så det ska jag göra. Sen måste jag verkligen ut och gå(har inte hunnit det på ett par dagar, och dåååååå är det mycket på g). Helst vill jag bara lägga mig i sängen och lyssna igenom nya Kentskivan noga, vilket jag inte hunnit än. Men ja, börjar bli dags att städa - gå ut och gå - laga mat nu. Sen ska jag ta det lugnt. Känner att det behövs. I morgon är det Linköping som gäller med min bästis, och jag ska bränna all pengar som jag inte har! (För att jag lånar av pojkvännen(den skuldhögen bara växer och växer)) WOHO! 




Kommentarer
Anonym

hejhej

2012-08-25 @ 16:49:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0