The Funeral.

Hade världens hemskaste kväll igår. Hade så otroligt ont i magen och blev så äckligt illamående. Så fort jag rörde på mig fick jag kramper i magen som inte ens går att beskriva, det gjorde så sjukt ont! Jag visste till slut inte vart jag skulle ta vägen och till sist låg jag bara och grät och hoppades att jag skulle dö, bokstavligt talat. Sedan släppte det ett tag, och sedan kom det tillbaka igen. Kramper efter kramper. Fick till sist ringa till sjukvårdsrådgivningen och de sa att jag borde åka in till akuten när jag hade så ont att jag inte kunde stå ut. Jag var nog en sekund från att be Erik att sätta sig i bilen och köra mig till Västervik när det släppte och sedan lugnade ner sig. Usch. Känner mig forfarande "öm" i magen idag men jag mår ju betydligt bättre.

Tänkte deppa vidare med Band of Horses och bli sjukt förbannad på snygga människor. Idag är en sån dag. Kan ha lite att gör med att jag inte har tvättat håret sen i onsdags. Eu. Ta en dusch.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0