För mitt hopp är en skadskjuten kråka och jag är ett springande barn.

Åh, är så himla äckligt kär i Timbuktus verision av Flickan och Kråkan. Så bra att jag dör. Och gör jag inte det för att låten är bra så gör jag det för att jag är så otroligt trött på allt idag och för att jag hatar matte c och för att jag inte orkar bry mig om någon mate just nu. Tror jag struntar i att läsa matte c, vad ska jag med det till om hundra år?
Bussen hem går om sisodär 25 minuter och det ska bli otroligt skönt att åka hem, även att jag inte gjort allt för mycket idag. Det tog mig tre timmar att hitta tre artiklar att skriva om till engelskan. Bra där! Nu är det ju inte bara en lektion kvar att hinna göra sisodär 4(fast egentligen 6) uppgifter på! braaaaaaaaaaaaa.
Känner mig otroligt negativ och tråkig just nu och har varit såhär hur länge som helst nu. kan det vara slut snart? Måste banne mig ändra inställning till allt snart. Känner att allt bara blir skit annars.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0