GOTT NYTT ÅR OSV

Hoppsan har visst inte bloggat sen förra året nångång, hehe, if you get what I mean? ;) aja, nytt år nya möjligheter som man brukar säga. Tänkte göra en sån där "detta har hänt 2011!" men grejen är att det inte hänt särskilt mycket.. och bloggade inte så mycket förra året heller, så hur ska man då kunna minnas allt man gjort? Men om man nu ska sammanfatta det lite kort så har det varit ett år fyllt av glädje, lycka och kärlek, tårar, sorg och ett stundtals värkande hjärta. En skitbra sommar på ALV, några roliga resor till Stockholm och Götet med och utan jobbet, ett undebart årfirande med min älskling, ett bra skolår som innehöll P3 GULD galan och massa jobb på Siesta!, tre operationer av mins små tår(haha), lite party och galna kvällar, mycket körkortsplugg och såklart: ett körkort!!, och då kan man ju också förstå att jag fyllde 18, jaa, och sen var det julafton och nyår!

Hade inte planerat att detta inlägg skulle bli en sammanfattning av 2011 men okej. Slänger ut lite bilder från året med!

Älskade ALV!

En resa till Stockholm mitt i natten med Amanda min vän. Haha, så underbart!


Ett år med Erik!


En förfest i en bil!


Siesta!

Och Siestaaaa!


Min tå efter första operationen. Andra gången såg båda mina stortår ut sådär....

Och här fyllde jag 18!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0