P3 Guld igår.

Kom hem sisodär lite efter fyra igår, efter en stressig men oj så rolig kväll! Anlände till Götet och tittade på genrepet och fick instruktioner för kvällen. I år fick vi blåsa upp ballonger tilll Veronica Maggios nummer, vilket var väldigt kul iom att det var heliumballonger! "Slösa inte med heliumet", nejdå! Sen var det bara att ge sig ut och tränga sig fram till kravallstaketet med händerna fulla av ballonger och sedan så släppte vi iväg dem vilket kändes ashärligt! Sen var det meningen att vi skulle gå upp och sätta oss på läktaren nästan bakom scen men de behövde fler seatfillers, så fick mig en perfekt plats och fick sitta där resten av galan utan att någon ville ha tillbaka den. Längtar nästan tillbaka nu, även att jag känner mig helt död efter gårdagen. Har aldrig varit med om en segare bussresa hem.

Bästa kvällen på länge helt enkelt, och jag hoppas att man kan hänga med nästa år också! Nu ska jag banne miig ut och åka pulka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0