When we dance we want the music loud.

Hallå!

Evigheter sen det här nästan, och tänkte bara slänga upp lite bilder för att visa vad jag haft för mig de senaste dagarna!

Firade  ett och ett halvt år ihop med Erik för en vecka sedan. Det firades med Bambugården och god mat!
Erik och jag bakade bullar en kväll och jag hade ont i magen efter all deg jag fick i mig.. Sedan så har vi börjat planera en kortfilm i skolan, och bildmanuset är ju så vackert. Här är det jag som har ritat, och jag har ju faktiskt börjat inse att det är konstnär jag ska bli.
Det fina vädret har också bjudit på massor av promenader i solen med hundarna, och vissa gånger också en pojkvän (när jag nu lyckas få med honom ut) och sen så en bild jag tog innan vi åkte iväg till Växjö igår.
haha, bra bild. Alla ser så himla glada ut. Kanske var alkoholen som talade här? ;) Hur som helst. Igår åkte vi iväg för att fira min bror som fyllt gubbe och som nu är 30 år. En sväng på stan, lite bowling, och sedan äta ute och avsluta kvällen med några drinkar. Riktigt bra kväll måste jag säga! Blev tidig hemgång, och tur var väl det för jag slocknade direkt när vi kom hem. Vakande dock mitt i natten igen av att det spelades så jävla hög musik i rummet och vi fatta ingenting. Sen kunde inte jag sova på hela natten eftersom jag fixk för mig att det spökade.. hehe. Egentligen var det väl datorn som spökade,  och ett youtube som var på. Stackars Erik som inte fick sova bara för att jag inte skulle kunna somna om han somnade först.. Så när han började snarka så väckte jag honom igen. hehe. Avslutade i alla fall hela Växjö besöket med en runda på stan idag med, och nu känner jag snart för att sova för att jag är heeeeelt slut efter den här helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0