19 år och Ullared.

Tjeeeeena!

Igår fyllde jag år, och gick upp vid halv tre för att åka till Ullared. Fyyyyyyyyy fan vad jag var trött. Gjorde av med 1400, och hade bestämt mig för att inte köpa så mycket? Bra jobbat Matilda. Men, what to do. Vet dock knappt vad jag köpt? Massa smågrejer. HUR kunde det bvli så dyrt? haha. Hittade en jättefin klänning iaf!
Tjurade dagen innan för mamma hade "glömt bort" att beställa tårta, man ba: snällt. Finns nästan bara en tårta jag äter, och det är budapesttårta från Gullringens konditori! haha. Kräsen.se. Meeeen, mamma hade glömt att beställa. KUL, tänkte jag. Ingen tårta, ingen som bryr sig att man fyller år osv. Men sen när vi kom hem från Ullared igår kväll hade min älskling gjort en smörgåstårta och lyckats hitta en budapesttårta till mig! Hur söt! Dock inte från Gullringen, men det gick ju ändå;) 

Idag har alla syskonen med respektive varit på besök också, och fick världens finaste tårta som brors flickvän gjort. Jäkligt god också. Vet vad jag ska äta ikväll, hehe. Haft en jättebra dag ihop med bästa familjen ♥ Nu har Erik åkt också.. Saknar honom redan! Men nu är det bara en vecka kvar, sen ska jag bo hos honom en hel vecka! 

Slänger upp någon bild på vad jag hittade i Ullaredet lite senare! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0