It's Friday.

FRIIIDAY FRIIIDAY!
 
hehe, eller nä. Ensam som vanligt. Har pluggat tills nu. Samhäll. UNDERBAR FREDAG RIGHT!? Det mesta har gått fel idag. Matteprovet i morse gick käpprätt åt helvete. Fan då. Trodde ju tom att det skulle gå bra. ahhahahahha, vem är jag ens? 
Tänkte väl roa mig med annat än plugg ett tag nu. Typ. Pilla navelludd. hehhe. nejdå. Får väl glo på någon film i min ensamhet. Ta det lugnt och vila magen min som faktiskt är myyyycket bättre, tack och lov. Idag har den gjort ont dock, men inte som innan i alla fall. Och i morgon ska jag ta tag i mitt liv. Städa, bädda rent (♥) känns exrta rätt när man varit sjuk osv, skicka iväg några viktiga mejl.plugga samhäll och knåpra lite till på projektarbetet. Japp japp! Nästa vecka kommer bli en pluggvecka. Fan. Vill inte. Vill till gymmet istället. Men nä.

Trevlig fredag vet jag! 

Bjuder på en sån där jättesöt bild från Turkiet och ett litet duckface.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0