SJUKT trött.

Hej!

Ligger i vanlig ordning i sängen. Känner mig skittrött fysiskt och verkligen skittrött på att ha så jävla ont i magen! Finns det något värre? Tror inte det. Att spy möjligtvis.
Åkte in till sjukan igår, tog prover osv. Nu väntar jag bara på svar. Mer än så kunde de inte göra. Rekommenderade mig bara att få i mig vätska och bra bakterier, typ. Ber till Gud att svaren kommer snart för oooorkaaaar inte meeeeer! Det blir ju aldrig bättre heller. Inte det minsta lilla bättre. Vill ju gå till skolan hallå?!?!?! Får sån jävla ångest av att missa så mycket. Och inte orkar jag göra särskilt mycket här hemma heller, mer än att ligga i sängen. Fan då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0