So get off your low, let's dance like we used to.

Städat och fått massa gjort idag. Skönt. Kämpar med samhällen men den går ju inge vidare precis. Känner mig stressad men kommer ingen vart just nu. Och vad har jag för liv om jag sitter och pluggar en lördagskväll när det är just det jag gjort hela dagen? Får nog ge mig snart.
Sjukan ringde idag. Japp, hade fått i mig någon bakterie. Minns inte vad den hette trots att jag upprepade namnet i hjärnan tusen gånger för att komma ihåg det när jag lagt på, men icke. Gick hur som helst inte att bota på något sätt, och kunde hålla i sig 3-4 veckor. Ska jag må såhär 2-3 veckor till!? fyfan. 

Hade önskat att jag kunde göra som alla andra ikväll. Ut och supa mig full, dansa och glömma allt annat. Men näe. Magjävel. Vill inte bara sitta hemma med tankarna ikväll. Saknar min pojkvän. Vill umgås. Saknar någon. Sällskap vore fint. 

Ska väl stänga in mig med White Lies ikväll. 


Kommentarer
maja

vi kan hitta på nått nån daaag. om du inte mår allt för dåligt o om du lovar att jag inte får den där bakterien (:

Svar: Jaaaaa! Det måste vi! hhehehe, ska göra allt för att du ska få den:)))
Matilda Stridh

2012-10-07 @ 10:25:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0