Friday!

Fredaaaaaaaag ♥

Så underbart! Äntligen helg, och bara en vecka kvar tills pojkvännen kommer hem och jag har en så jäkla underbar vecka framför mig! Vill ha den här tiden om exakt en vecka NU!
Har spenderat kvällen åt lite plugg, klippt Björnstammen från Siesta! osv. Så nu får det vara nog. Tar mig min chokladkaka och tittar på något trevligt på tv. Var dock inte så gott med godis.. Antar att det är positivt. Ska köra på frukt hädan efter! Mycket godare med en fruktsallad! Skulle i alla fall ha varit det ikväll.. Men ibland måste man ju unna sig, annars skulle jag aldrig överleva! Ska börja bli lite mer nyttig efter Turkiet, för då är det skräpmat som gäller heeeeela veckan. I'm gonna be faaaat. hehe. Sen ska jag köra hårt i fyra veckor till en början och hoppas det går asbra! Känns gött att jag faktiskt längtar lite till gymmet så jag får röra på mig!

Ha en fin fredag hörrni! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0