Helgen osv.

Ååååååh så var det måndag igen. Haft tre och en halv timmas sammhäll som vanligt, och idag var det fan en ren jävla plåga. Fattar inte ett skit. Skit-luddiga-skit-uppgift. Efter skolan drog jag med mitt arsle till gymmet iaf, HEJA HEJA. Stolt över mig själv att jag faktiskt går dit över huvud taget. Får se om jag kan röra mig i morgon, känns inte som att det kommer bli lika mycket träningsvärk som förra gången. Kör ett pass på onsdag igen! Har ju trots allt inhandlat en sportbh som låg så fint på min säng när jag kom hem igår. Skulle prova den och sådär tänkte jag, åh vad roligt det ska bli. Kul att så fort jag typ tar i den så knakar det. Kul att jag fick stå skitlänge för att få på mig den, samtidigt som det knakade satan, och sen, sen skulle jag få av mig den också! jahaaaaaaaa. Lycka till. Tog nog hundra år sådär. Men när den väl satt på satt den ju rätt bra, så jag är för snål för att betala frakt osv för att byta. So that's a keeper. 

MEN, hur som helst. Jag har haft en helt underbar helg hos min Älskling! Åh vad jag har saknat honom! Och ÅH vad det var underbart att se honom igen! Bara hålla om honom och känna hans lukt! hehe. Helt underbart! Kändes nästan som att bli kär på nytt! haha, herre vad jag bladdar på, men JAAA. Det var faktiskt så, och jag har saknat honom så in i! Vill dock aldrig mer åka bil dit. Så jävla långt! Slapp ju i alla fall köra, så ska väl inte klaga. Men 6-7 timmars bilresa är ingen hit! 
Har besökt Bollnäs, myst masssssor, och ätit massa gott! Det var varm smörgåstårta, enchiladas och amerikanska pannkakor! Jättemys! Inte lika mys att lämna honom igen efter knappt två dagar ihop, men men. Nu är det mindre än två veckor tills han kommer hem! ♥


 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0