Jag hoppas på oss, jag tror att vi kan göra allting bättre.

Känner mig fortfarande sjuk, och undrar om inte FÖRKYLNINGEN BARA KAN DRA SNART!? Känner mig trött och vill mest bara lägga mig i sängen och dö. Och huvudvärk <3 älskar dig. Men, ska jobba lite med sammhällskunskapen hade jag tänkt. Önska mig lycka till är ni snälla, för lär behöva det. Känner redan sån press från skolan, och att jag ska hinna med att träna och ha ett liv också tack. Snälla. Känner att det där med träna kommer komma efter allt annat, vilket känns jävligt tråkigt när jag verkligen vill komma igång.. På tal om träning så kan jag knappt röra mig idag, och hosta har aldrig varit så smärtsamt. haha.

Skitdag helt enkelt. 




Kommentarer
Lisen

Jag kan bli din gympartner Matilda! Så kan vi hänga på Simon och Marcus efter skolan, heheh :)

Svar: JAAA! Så slipper jag va själv med dom där två ;D
Matilda Stridh

2012-09-04 @ 22:55:11
URL: http://unhateable.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0