L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Hej!
 
Ikväll kunde jag varit på Winnerbäck men det är jag inte. Det S U G E R. Men, har bara mig själv att skylla. Tappat lusten till allt sen Erik flyttade och därmed hängde jag inte med brorsan och hans flickvän. Kände liksom att jag inte vill stå där ensam och bara önska att jag också hade någon att hålla om osv. Då slapp ju det deppandet iaf. Men nu deppar jag ju över att jag inte är där istället. Undrar vad som är värst? 
Tröstäter iaf godis, skypear med min älskling och läääääängtar tills nästa helg. OCH jag börjar bli frisk. I morgon ska jag därför ut och cykla, eller om jag går.. Det märks. Sen tänkte jag försöka hinna med hästapollen också. Och matten. och städa.. Men, det är morgondagens bekymmer. Så fuuuuuu.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0